Регистрация на фирма
Онлайн регистрация на фирма
Как протича регистрация фирма? 
Регистрация на фирма изисква само 3 лесни стъпки. Целият процес е онлайн и е създаден за максимално удобство, пестене на време и пари.
1. Заявка на услугата „Регистрация на фирма“
Работим онлайн с клиенти от цялата страна, осигурявайки удобство, икономия на време и усилия. Нашите специалисти са винаги на разположение да ви помогнат с процеса на заявката.
2. Изготвяне на документите за регистрация на фирма
След направената от Вас поръчка, ние ще изготвим всички необходими документи за регистрацията, които ще Ви ги изпратим на посочен от Вас email. За целта трябва да попълните формата за регистрация или да ни изпратите на email: consult@nankov.bg, следната информация:
Име на Фирма
Адрес на управление
Предмет на дейност(общ-ние ще го разширим)
Размер на капитала(минимума е 2 лв.)
Разпределението на капитала – само за ООД
Три имена и ЕГН на собственика и управителя
Три имена и ЕГН на съдружниците и управителя – само за ООД
3. Подписване на документите
Всички получени документи трябва да бъдат разпечатани и разписани. Един документ се заверява нотариално – Образец от подпис. Трябва да отворите набирателна сметка на името на фирмата, в която да се внесе капитала. Трябва да платите държавната такса – най-лесно е в офис на ИзиПей.
4. Вписване в Търговския регистър
Когато сте готови трябва да снимате /сканирате всички разписани документи заедно с вносните бележки за внесен капитал и платена държавна такса и да ни ги изпратите на email – consult@nankov.bg. След получаване, документите ще бъдат проверени и входирани в Търговския регистър. До 1 – 2 работни дни и Вашата фирма ще бъде готова!
Форма за регистрация
Адрес
Константин Щъркелов 6
гр. София
жк. Младост 1А
ул. Анна Ахматова 9